×

Lauber w swojej ofercie posiada 1100 rodzajów alternatorów do samochodów osobowych,  ciężarowych, a także do pojazdów rolniczych oraz jednostek pływających. Oferujemy podzespoły regenerowane oraz nowe.

 

Jak działa alternator

Alternator przymocowany jest do silnika. Z wałem korbowym, który go napędza, połączony jest za pośrednictwem paska wielorowkowego (bądź klinowego w starszych pojazdach). Głównym elementem alternatora są nieruchomy stojan oraz będący elektromagnesem wirnik wytwarzający pole magnetyczne i indukujący prąd. Alternator wytwarza prąd zmienny, a zatem wymaga zastosowania układu prostującego, nad którym nadzór sprawuje regulator napięcia.

Nasza fabryczna regeneracja alternatora polega na kompleksowej wymianie podzespołów oraz profesjonalnych testach na dedykowanych do tego typu testerach.  Części, które montujemy w naszych alternatorach to produkty renomowanych światowych producentów.

 

 

alternator

W jaki sposób regenerujemy alternatory?

W alternatorze znajduje się wiele elementów, które mogą ulec awarii. Elementy te zużywają się równomiernie w trakcie eksploatacji. Nie warto zatem dokonywać wybiórczej naprawy, np. wymiany jedynie regulatora, ponieważ za jakiś czas może się okazać, że wyeksploatowane są także łożyska i po krótkim czasie znowu trzeba będzie demontować alternator, co w wielu samochodach jest coraz bardziej złożoną czynnością.

W przypadku awarii alternatora rozsądnym rozwiązaniem jest poddanie go fabrycznej regeneracji, która w pełni przywróci jego parametry. Jak robimy to w Lauber? Przekonaj się, oglądając poniższe wideo:

 

gwarancja jakosci

 

 

DAJEMY 25 MIESIĘCY GWARANCJI!

 

 

Uwaga! W każdym alternatorze wymieniamy obligatoryjnie regulator napięcia oraz sprzęgiełko.