×

Firma Lauber w swojej ofercie posiada 2000 rodzajów alternatorów do samochodów osobowych,  ciężarowych, a także do pojazdów rolniczych oraz jednostek pływających. Oferujemy podzespoły nowe oraz regenerowane fabrycznie.
 

Jak działa alternator

Alternator jest częścią przymocowaną do silnika. Z wałem korbowym, który go napędza, połączony jest za pośrednictwem paska wielorowkowego (w starszych modelach pojazdów – paska klinowego). Głównym elementem alternatora jest nieruchomy stojan oraz działający na zasadach elektromagnesu wirnik, który wytwarza pole magnetyczne i indukujący prąd. Alternator uzyskuje prąd zmienny, a zatem wymaga zastosowania układu prostującego, nad którym nadzór sprawuje regulator napięcia.

Oferowana przez nas regeneracja alternatora polega na kompleksowej wymianie podzespołów, tak jak zresztą naprawa rozruszników, przekładni kierowniczych, maglownic i innych komponentów. Części, które montujemy w naszych alternatorach to produkty renomowanych, uznanych na całym świecie producentów. Jego pracę po przeprowadzonej regeneracji sprawdzamy na dedykowanych temu celowi testach. Jak robimy to w Lauber? Przekonają się Państwo, oglądając poniższe wideo.

 

alternator

Jak przebiega regeneracja alternatora?

W alternatorze znajduje się wiele elementów, które mogą ulec awarii. Elementy te zużywają się równomiernie w trakcie eksploatacji. Nie warto zatem dokonywać wybiórczej naprawy, np. wymiany jedynie regulatora, ponieważ za jakiś czas może się okazać, że wyeksploatowane są także łożyska. W efekcie po krótkim czasie znowu zajdzie potrzeba naprawy alternatora, co w wielu samochodach jest coraz bardziej złożoną czynnością. Dlatego w przypadku jego awarii rozsądnym rozwiązaniem jest poddanie go fabrycznej naprawie, która w pełni przywróci utracone parametry.

W przypadku awarii alternatora rozsądnym rozwiązaniem jest poddanie go fabrycznej regeneracji, która w pełni przywróci jego parametry. Jak robimy to w Lauber? Przekonaj się, oglądając poniższe wideo:

 

gwarancja jakosci

 

 

DAJEMY 25 MIESIĘCY GWARANCJI!

 

 

Uwaga! W każdym alternatorze wymieniamy obligatoryjnie regulator napięcia oraz sprzęgiełko.