×

Mimo, że wyposażenie auta w układ wspomagający pracę kierownicy stało się standardem w ofercie producentów, nadal istnieje spory popyt na przekładnie kierownicze bez wspomagania, zamawiane w firmie Lauber jako części zamienne. W stałej sprzedaży posiadamy około 450 poddanych regeneracji maglownic do różnych modeli samochodów. Komponenty te spełniają normy jakościowe części fabrycznie montowanych w pojazdach.

Kilka słów na temat przekładni bez wspomagania

Przekładnia kierownicza zębatkowa (lub krócej maglownica) odpowiada za przełożenie obrotów kierownicy na skręt kół. Jeśli więc kupili Państwo auto bez wspomagania kierownicy, warto poddać maglownicę regeneracji, ponieważ od jej pracy zależy bezpieczeństwo jazdy, a nie należy ona do komponentów nowej generacji. Uszkodzona lub wyeksploatowana część, jak każda inna wymaga pilnej naprawy lub wymiany, z którą nie warto czekać do zatrzymania się na drodze czy też spowodowania na niej groźnych sytuacji. Regeneracja przekładni kierowniczych czy to ze wspomaganiem czy bez, jest tańszym sposobem na doprowadzenie auta do pełnej sprawności, niż zakup nowej części. Powinno się ją wykonać już po pierwszych sygnałach, które mogą wskazywać na problem z tym elementem układu kierowniczego.

 

przekładnia kierownicza

 

Sygnały świadczące o awarii przekładni kierowniczej

Uszkodzona przekładnia pracuje głośno, słychać stuki, trzaski, odgłos ocieranego metalu, wyczuwalne są luzy w kierownicy. O konieczność skontrolowania stanu przekładni świadczy także utrudnione panowanie nad samochodem, wycieki płynu kierowniczego i duży ruch jałowy kół. Zauważenie któregokolwiek z powyższych sygnałów powinno zakończyć się natychmiastową wizytą w stacji diagnostycznej.

gwarancja jakosci

Na nasze przekładnie dajemy 25 miesięcy gwarancji!