×

Wszystkie przekładnie kierownicze bez wspomagania oferowane przez firmę Lauber są przekładniami nowymi. Nie obowiązuje zatem procedura odkupu rdzenia. Obecnie w ofercie dostępnych jest około 300 referencji. Przekładnie te spełniają normy jakościowe części fabrycznie montowanych w pojazdach.

Zasada działania przekładni kierowniczej

Przekładnia kierownicza zębatkowa, zwana potocznie maglownicą, odpowiada za przełożenie obrotów kierownicy na skręt kół. Wałek kolumny kierowniczej zakończony jest zębnikiem o zębach skośnych, dzięki czemu współpracuje z listwą zębatą, do której przymocowane są drążki poprzeczne.

 

przekładnia kierownicza

 

Objawy awarii przekładni kierowniczej

Uszkodzona przekładnia pracuje głośno, słychać stuki, trzaski, odgłos ocieranego metalu, wyczuwalne są luzy na kierownicy. O konieczność skontrolowania stanu przekładni świadczy także utrudnione panowanie nad samochodem, wycieki płynu kierowniczego i duży ruch jałowy kół. Zauważenie jakichkolwiek objawów powinno zakończyć się natychmiastową wizytą w stacji diagnostycznej.

gwarancja jakosci

Na nasze przekładnie dajemy 25 miesięcy gwarancji!